Conversion Day 2016

Met welke verwachtingen trek ik naar de Conversion Day – 15 november 2016

Ik ben net nog even door het programma gezapt. Boeiende sessies en internationale sprekers over performance marketing.

Online communicatie voor Think and Touch staat voor mij in het teken van branding en leadgeneration (klantenwerving). Steeds meer bedrijfsleiders, marketing- of salesverantwoordelijken volgen die visie. Ze verwachten dat investeringen in online communicatie renderen. Ze willen online communicatie inzetten voor groei van hun bedrijf of organisatie. Dit bereik je meestal niet met de klassieke website met een homepage, onze diensten, over ons, … Wie een renderende site wil, moet een stapje verder gaan: nog sterker denken vanuit de klant, communicatie afstemmen op het aankoopproces, meerwaarde bieden, uitnodigen tot interactie, …

In vaktermen: focussen op conversie. En conversie optimalisatie is het uitwerken van een strategie en het toepassen van technieken om een maximale conversie te bereiken. Conversie optimalisatie is meestal een mix van:

Inbound marketing flow

 

Wat ik van de Conversion Day verwacht?

Inspiratie, tips, tools, trends waardoor ik mijn expertise als online marketeer inzake conversie optimalisatie verder kan opkrikken.

De plenaire sessies waar ik naar uitkijk?

  • The next step in driving Revenue & growing your business with Inbound Marketing
  • How conversion optimization made me a better digital marketer
  • The future of web: how Personalization will redefine user expectations
  • The real conversion killers: Fears, Uncertainties and Doubts.
  • The Rise of the User

De e-mailmarketing-workshops

  • How we created recurring revenue with marketing automation
  • Tips & tricks to get more out of your emails
  • Geneva Tourism case – automated charm offensive for foreign tourists

De inbound marketing-workshops

  • Unsexy products need content too
  • How personas can increase your conversion rate
  • How to build a marketing automation plan

Meer informatie? Bezoek de site van de Conversion Day.