Cover white paper 39 tips voor online prospectie

Wat mag u verwachten? De voordelen van online prospectie | Strategische aandachtspunten | Waardevolle informatie als kritieke succesfactor | Nodig uit tot actie (een duwtje kan een wereld van verschil uitmaken) | Search marketing | Mediakeuze: een mix zorgt voor de max | Marketingautomatisering maakt het u makkelijk | Een verrijke database

24 pagina’s

Vind in uw doelgroep net dié personen die op zoek zijn naar uw product of dienst

Download vrijblijvend uw persoonlijk exemplaar

  • Conform de Wet op de Persoonlijke Levenssfeer dd. 08.12.1992 kan u op elk moment op eenvoudig verzoek uw gegevens inzien of verwijderen. Think and Touch garandeert dat uw e-mailadres uitsluitend door Think and Touch bvba en de door haar gevoerde merken wordt gebruikt en niet aan derden zal verhuurd of verkocht worden. Op basis van de door u ingevulde contactgegevens ontvangt u periodiek via e-mail waardevolle tips en informatie over marketingcommunicatie, uitnodigingen voor opleidingen of speciale promoties voor Think and Touch-services. Ervaart u deze e-mails niet als toegevoegde waarde dan kan u op elke moment unsubscriben. Extra info vindt u op onze privacypagina.

Marketing-automation-dossier kmo-tips

Wat mag u verwachten? Wat is marketing automation (MA)? | Wat mist u zonder MA? | In vogelvlucht (infographic) | Wanneer marketing automation overwegen? | Voor wie? | Hoe starten? | De 6 bouwstenen van marketing automation software | Hoe Think and Touch u kan helpen?

18 pagina’s

Meer continuïteit en effectiviteit in uw prospectie-, marketing- en salesaanpak

Lees wat marketing automation voor u kan betekenen