Marketing automation white paper kmo-tips

Geboeid door groei?

Op zoek naar marketingeffectiviteit?

Download uw persoonlijk exemplaar

Wat mag u verwachten?

Helping is the new selling. Relevant zijn voor uw (potentiële) klant is de kern van moderne marketingcommunicatie. En hier komt marketing automation om de hoek kijken. Relevant zijn betekent met goede informatie op het juiste moment op de radar van uw prospect of klant verschijnen. Marketing automation is een softwaregestuurde marketingaanpak die dit mogelijk maakt en u op weg zet naar meer continuïteit en effectiviteit in uw prospectie- marketing- en salesaanpak. Resultaat? Een positieve marketingervaring voor uw (potentiële) klant, meer leads, meer sales.

In “Kmo-tips: renderende marketingacties door marketing automation” leest u:

  • Wat is marketing automation (MA)?
  • Wat mist u zonder MA?
  • In vogelvlucht (infographic)
  • Wanneer marketing automation overwegen?
  • Voor wie?
  • Hoe starten?
  • De 6 bouwstenen van marketing automation software
  • Hoe Think and Touch u kan helpen

Download uw exemplaar

Conform de Wet op de Persoonlijke Levenssfeer dd. 08.12.1992 kan u op elk moment op eenvoudig verzoek uw gegevens inzien of verwijderen. Think and Touch garandeert dat uw e-mailadres uitsluitend door Think and Touch bvba en de door haar gevoerde merken wordt gebruikt en niet aan derden zal verhuurd of verkocht worden. Op basis van de door u ingevulde contactgegevens ontvangt u periodiek via e-mail waardevolle tips en informatie over marketingcommunicatie, uitnodigingen voor opleidingen of speciale promoties voor Think and Touch-services. Ervaart u deze e-mails niet als toegevoegde waarde dan kan u op elke moment unsubscriben. Extra info vindt u op onze privacypagina.