Het belang van formulieren in marketing automation software Sharpspring

[video] Het belang van formulieren in marketing automation

Formulieren zijn een belangrijke techniek om contactgegevens van klanten en prospecten te verzamelen of aan te vullen. Vanaf dat moment kan u met marketing automation een conversatie met uw contacten opstarten en ze begeleiden doorheen hun buyer journey.

Lees meer “ Het belang van formulieren in marketing automation” »

Basisvoorwaarden-groei-marketing-automation-01

3 basisvoorwaarden om groei te realiseren dankzij marketing automation

Een atleet gaat niet onvoorbereid naar de Olympische Spelen. Het vraagt voorbereiding, pieken naar die dag wanneer je top moet zijn. Marketing automation zal ook niet tot de gewenste resultaten leiden wanneer u niet doelgericht aan de slag gaat.

Lees meer “3 basisvoorwaarden om groei te realiseren dankzij marketing automation” »

Toolbox digitale marketeer

Mijn martech toolbox als digitale marketeer anno 2017

Als bedrijfsleider of marketeer zoek je “meerwaarde” of “meer waarde” in een externe partner. Marketinginspanningen worden steeds meer geëvalueerd op concrete resultaten. Met welke martech (marketing technologie-oplossingen) stuurt Think and Touch uw online marketing naar een hoger niveau?

Lees meer “Mijn martech toolbox als digitale marketeer anno 2017” »

Inleiding marketing automation SharpSpring

[video] Renderende marketing met marketing automation-software

Marketing automation helpt u persoonlijker, op het juiste moment en met betere resultaten met uw doelgroep te communiceren. Dergelijke software houdt een historiek bij van elke interactie tussen uw klant of prospect en uw digitale media: (be)zoekgedrag, e-mailmarketing-engagement, downloads van documenten, … Dankzij marketing automation zit al die informatie in 1 geïntegreerd systeem dat uw e-mailmarketing stuurt op het ritme van uw klant of potentiële klant. Automatisch. 24/24 en 7/7.

Lees meer “ Renderende marketing met marketing automation-software” »

marketing automation inbound

Is marketing automation een hulp als u geen kei bent in het onderhouden van persoonlijke contacten?

België is een kmo-land. De bedrijfsleider is vaak de man of vrouw die ook instaat voor sales en business development. Maar wat als je geen kei bent in het netwerken of het telefonisch onderhouden van contacten met (potentiële) klanten? Is marketing automation dan een hulp om uw bedrijf te helpen groeien? Zeker.

Lees meer “Is marketing automation een hulp als u geen kei bent in het onderhouden van persoonlijke contacten?” »

Keuzes maken in B2B-marketing

8 redenen waarom nichebedrijven en -kantoren inbound marketing moeten omarmen

Bedrijfsleiders bij B2B en professional services zijn vaak niet geneigd om aan inbound marketing en lead generation te doen. Ze denken dat het niet werkt omdat ze geen “click-to-buy”-producten maken. Maar, wat als we u vertelden dat inbound marketing en content marketing ook voor dergelijke nichebedrijven, zowel KMO’s als grotere bedrijven of kantoren, een geweldige manier van klantenwerving en klantenbinding zijn? Hier zijn 8 redenen waarom.

Lees meer “8 redenen waarom nichebedrijven en -kantoren inbound marketing moeten omarmen” »

Conversion Day 2016

Met welke verwachtingen trek ik naar de Conversion Day – 15 november 2016

Ik ben net nog even door het programma gezapt. Boeiende sessies en internationale sprekers over performance marketing.

Lees meer “Met welke verwachtingen trek ik naar de Conversion Day – 15 november 2016” »

Bloggen als strategisch kanaal voor klantenwerving en klantenbinding

Bloggen of nieuws als strategisch kanaal voor klantenwerving en -binding? 6 tips.

Onderzoek door HubSpot heeft uitgewezen dat marketeers die bloggen als prioriteit beschouwen, tot wel 13 keer meer positieve ROI (return on invest) ervaren. Lees verder en ontdek zes factoren die de beste blogs onderscheiden van de rest en hoe u ze zelf kan toepassen.
Lees meer “Bloggen of nieuws als strategisch kanaal voor klantenwerving en -binding? 6 tips.” »

Dany Daelemans spreekt op seminarie Advocatenmarketing 2.0

Dany Daelemans op seminarie Advocatenmarketing 2.0

Net geen 50 juridische professionals verzamelden op 5 oktober in Leuven voor de tweede editie van het seminarie Advocatenmarketing 2.0 dat KnowToGrow – Legal i.s.m. uitgeverij Larcier en met de steun van Xerius organiseerde.

Lees meer “Dany Daelemans op seminarie Advocatenmarketing 2.0” »

Klantenbeleveving in marketingstrategie

Klantenbeleving creëren: een vergeten dimensie in uw b2b-marketingstrategie?

Bedrijven, professionel services en vrije beroepers spelen vooral op hun kennis en expertise in een vakgebied. Maar vergeet u niet dat uw klant ook andere argumenten meeneemt om te beslissen of hij/zij met u in zee gaat? Een pleidooi voor bewuste aandacht voor customer service, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

Lees meer “Klantenbeleving creëren: een vergeten dimensie in uw b2b-marketingstrategie?” »