Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success.

Henry Ford

Think and Touch is een eenmanszaak met een netwerk van marketingprofessionals. Zo houden we onze overhead laag en kunnen we flexibel de juiste vaardigheden en competenties samenbrengen voor uw marketingproject. Dit doen we bij voorkeur voor B2B, professional services of vrije beroepen. Al durven we gerust ook een uitstapje naar andere sectoren aan.

Vraag een eerste inspirerende marketingmeeting

Wat we u alvast nog meer kunnen vertellen?

Dany Daelemans

Dany Daelemans

Marketingcommunicatie-professional - sinds 1984

Werkte 20 jaar als marketeer, product developer en salesmanager voor uitgeverij Wolters Kluwer. In 2004 lanceerde ik Think and Touch. Ik bouwde een rijke ervaring op in de B2B-markt, bij professional services en vrije beroepers.

Waarvoor klanten mij vragen

Communicatiestrategie-ontwikkeling
Marketingcoördinator
Commerciële en journalistieke copy
Marketingtechnologie-advies

Doelen die we via marketingcommunicatie realiseren

Klantenwerving
Merkbekendheid opbouwen

Waarom beroep doen op Think and Touch?

  • Te klein voor een interne marketeer

    Uw organisatie is te klein voor een interne marketingmedewerker.

  • Wat u doet wil u beter doen

    Natuurlijk kent u iets van marketing. Maar met onze doorgedreven expertise en ervaring mag u verwachten dat we écht het onderste uit de kan halen.

  • Een extra project

    Eentje waarvan uw interne medewerkers zeggen: “dit kan er echt niet meer bij” of “oei, da’s nieuw voor mij”.

  • Ondersteuning jong talent

    U wil marketingexpertise intern opbouwen maar u zoekt een coach om uw jong talent sneller te laten groeien.

  • U houdt van flexibiliteit

    U wil vaste kosten vermijden maar u toch omringen met een kwaliteitsvolle marketingcoach/marketingdoener.