Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success.

Henry Ford

Think and Touch is een netwerk van marketingprofessionals. Zo houden we onze overhead laag en kunnen we flexibel de juiste vaardigheden en competenties samenbrengen voor uw marketingproject. Dit doen we bij voorkeur voor B2B, professional services of vrije beroepen. Al durven we gerust ook een uitstapje naar andere sectoren aan.

Dany Daelemans

Dany Daelemans

Marketingcommunicatie-professional - sinds 1984

Dany Daelemans werkte 20 jaar als marketeer, product developer en salesmanager voor uitgeverij Wolters Kluwer. Sinds 2004 is hij actief met Think and Touch. Hij bouwde een rijke ervaring op in de B2B-markt, bij professional services en vrije beroepers.

87% van onze tijd zijn we marketingcoach & marketingdoener

Wat betekent dit?

Marketing-projectmanagement
Communicatiestrategie (algemeen, online of sociaal)
Online lead generation-trajecten (inbound marketing)
Commerciële en journalistieke copy
Grafische vormgeving
Content publishing: op websites, sociale media of via e-mail, ...
Marketing automation

Vraag een eerste en inspirerende marketingmeeting

Waarom beroep doen op Think and Touch?

  • Te klein voor een interne marketeer

    Uw organisatie is te klein voor een interne marketingmedewerker.

  • Wat u doet wil u beter doen

    Natuurlijk kent u iets van marketing. Maar met onze doorgedreven expertise en ervaring mag u verwachten dat we écht het onderste uit de kan halen.

  • Een extra project

    Eentje waarvan uw interne medewerkers zeggen: “dit kan er echt niet meer bij” of “oei, da’s nieuw voor mij”.

  • Ondersteuning jong talent

    U wil marketingexpertise intern opbouwen maar u zoekt een coach om uw jong talent sneller te laten groeien.

  • U houdt van flexibiliteit

    U wil vaste kosten vermijden maar u toch omringen met een kwaliteitsvolle marketingcoach/marketingdoener.